Problemy s 3c509

Michal Sobek michal.sobek na hotel-kostelec.cz
Čtvrtek Srpen 2 03:32:07 CEST 2001

> Jako slaboproudar amater :-) jsem z toho trochu zmaten,
> nebylo by na net.u neco o HW siti (kabely, konektory, etc...).
>
> to znamena ze mam pripojit v kazdem konertoru odpor mezi stredovy vodic
> a (obal) zemnici vodic? (puvodne jsem myslel ze je mam dat do serie ale
> spatne) a po zmereni ohmmetrem namerim tech 25ohmu. (doufam jen ze nebude
> vadit tech 75ohmu kabelu)
>
>  BNC                                                        BNC
>   |        \stredovy vodic                                   |
> [...]

Presne tak to je a pokud to chcete mit uplne spravne tak na 75ohm kabel jsem
pouzival odpory co nejblize 75ohm, tusim, ze v tabulce je 71ohm. Takto jsem
mel propojene dva pocitace na vzdalenost 30m k plne spokojenosti (samozrejme
75ohm kabelem)

Michal Sobek

PS.: mozna se da neco najit tady: http://www.svetsiti.cz/