Páska Seagate STT8000A

Dalibor Kouřil dalibork na sorbi.cz
Čtvrtek Srpen 2 09:23:38 CEST 2001

Mám následující problém. Ve firmě máme páskovou mechaniku Seagate STT8000A
připojenou na IDE. Na stránkách Seagate se píše, že by měla fungovat
"native", při bootu při vypisování zařízení na IDE se správně detekuje a
vypíše se spolu s disky.
Myslel jsem si, že mohu ihned začít s páskou pracovat pře některé zařízení
/dev/nrft apod., ale příkaz mt mi na vše hlásí, že buď zařízení neexistuje
nebo hlásí iocntl error apod. A páska se ani nehne...

Používáme RedHat7.1 cz, jsem úplnej začátečník, ale ostatní věci jako
dial-up, sambu, dhcp, firewall, proxy atd. se mi podařilo rozchodit hned,
pásku ne...

Prosím pomozte, nerad bych ji házel z okna

Díky Dalibor Kouřil
SORBI a.s.

--

dk