PGSQL - ceske trideni

Robert Vojta vojta na ipex.cz
Čtvrtek Srpen 2 09:54:20 CEST 2001

> S jakym parametrem ci co dodat do pgsql aby pouzivalo ceske trideni ?

  Nastavit spravne locale, pak to tridi samo, paradne! Ale upozornuju na
jednu vec, pokud mate treba anglicke locale, stopnete postgres, zmenite si
je na ceske a postgres nastartujete, budete mit 100% problemy s indexama, atp.
Nejvhodnejsi postup je ...

  - dump databaze
  - dropnuti vsech vasich databazi, indexu, ...
  - zmena localu
  - restore z dumpu

  Pokud mate system cely "anglicky" (treba) a chcete ho zachovat, tak si
zmente patricne /etc/rc.d/init.d/postgres aby Vam nastavil LANG=cs,
LC_ALL=cs_CZ a pak az pustil postmastera. Jednou jsem to takhle zkusil zmenit
(ty locale) bez dumpu, atp. a mel jsem z toho bolehlav co ta databaze dela,
pak mi to Karel Zak vysvetlil, dik.

Best regards,
  Robert

--
   _
  |-|  __      Robert Vojta <vojta-at-ipex.cz>          -= Oo.oO =-