ctecka CF karet na USB

Michal Grunt michal.grunt na iol.cz
Čtvrtek Srpen 2 11:39:13 CEST 2001

> pouzivate nekdo v linuxu nejakou ctecku CF karet na USB? Pokud ano,
> jakou a kde se da popripade koupit. Moje ctecka Apacer nefunguje a
> pry ani fungovat nebude:( Tak si ji necham v praci u Windows 2000 :)

Pokud netrvate na USB, tak existuje i IDE varianta docela za
prijatelny peniz (cca 1000Kc). Je to kus desky plosnych spoju s patici
(rozmery 3.5") takze to nevypada moc hezky a neni to poradne ani za co
chytit, ale pri trose sikovnosti by se to dalo upravit tak, ze by se
udelala dira do 3.5" plastoveho krytu na predni strane PC a do te by
se jenom strkali karty. V podstate na to staci dva uhelnicky + starsi
predni 3.5" plastovy kryt...
Karty (stejne kapacity) se daji udajne vyndavat za provozu (kdyz se
odmountuji), ale jak to bude s tim kdyz tam budete mit 8MB kartu a
nasledne ji vymenite za 64MB to nevim....

http://linux.mikroservis.cz/cf.html