logrotate a RH 7.0

Čtvrtek Srpen 2 12:46:13 CEST 2001

On Thu, 2 Aug 2001, Květoslav Kocek wrote:

> Nemohu si stale poradit s logrotate na RH 7.0, jadro 2.2.16-22 Uz jsem
> se tady na to jednou ptal, ale zustalo to bez odpovedi. Zkousel jsem i
> upgrade logrotate. Nevedel byste nekdo co s tim? Kazdou chvili mi
> dochazi misto na /var partisne a ja to musim rucne mazat. :-(

Jednak mate v tom souboru include na adresar /var/logrotate.d a jednak
nepisete ktere logy to nerotuje. Take je tam napsano weekly a proto k
rotovani bude dochazet tydne a ne kazdy den. Normalne se spousti logrotate
pomoci skriptu /etc/cron.daily/logrotate, kteryzto se aktivuje jednou
denne, ale vetsina akci probehne jen v nedeli rano (tj. prvni den v tydnu
podle anglosaskych zvyklosti). Tento skript je spousten denne demonem
cron, viz konf. soubor: /etc/crontab, tj. nekdy ve 4 hodiny rano. Pokud
Vam v tu dobu pocitac nebezi, nemuze se logrotate spustit. Aby to
nevadilo, mate v systemu (nebo si doinstalujte) demona anacron, ktery
zajisti spusteni toho skriptu po spusteni pocitace (tj. treba v 8 hodin
rano).

--
                        Milan Kerslager