Red Hat 7.1.93 (Roswell)

Čtvrtek Srpen 2 13:57:16 CEST 2001

On Thu, 2 Aug 2001, Jan Kasprzak wrote:

> 	Oznamuji, ze byla zverejnena beta verze Red Hat Linuxu 7.2,
> oznacena 7.1.93-Roswell. Ke stazeni tady:
>
> 	ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/linux/beta/roswell/
>
> FTP server ma zrcadleny jen strom i386, nikoli ia64.
> Jdete a uzivejte bandwidth :-)

Upozornuji, ze jadro obsazene v teto beta verzi je prelozeno s ladicimi
informacemi a je dost nenazrane, co se tyka vyuziti pameti (projevuje se
zejmena v grafickem prostredi a s Nautilem).

Chyby prosim hlaste na Bugzillu, viz: http://bugzilla.redhat.com/bugzilla/
do sekce Red Hat Linux, beta.

--
                        Milan Kerslager