Server pro RDATE

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Srpen 2 19:29:48 CEST 2001

Milan Kerslager wrote:
: On Thu, 2 Aug 2001, Boruvka :) wrote:
:
: >  mam RH 7.1 a nedari se Mi zprovoznit server pro aktualizaci casu
: > pomoci RDATE. /etc/xinet.d/time mam nastaveno disable = no a pokud dam
: > z localhostu rdate -p 1.1.1.1 tak Mi to napise connection refused.
: > Chtel bych provozovat takovy server. Jak nastavim pristup k teto
: > sluzbe?
:
: Co mate v /etc/hosts.deny a v /etc/hosts.allow?

	To by nepsalo connection refused. Ta sluzba nebezi.

: Restartoval jste xinetd? Co se pise v logach?

	Tohle bude pravdepodobnejsi. Co rika netstat -ta|grep time?

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //