or v procmailu

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Čtvrtek Srpen 2 19:50:45 CEST 2001

On Thu, 2 Aug 2001, Jan Klugl wrote:

> proste to napis do extra pravidla:
>
> :0:
> * ^From:.*lone na dd0.net.*
> /dev/null
> :0:
> * ^From:.*expiringdomainnames.*
> /dev/null
> :0:
> * ^From:.*bay9.com.*
> /dev/null
>
> cili mail od loned OR expiringdomains OR bay9 do /dev/null :)

ja vim. ja jen chtel postupovat vice mene systemove ;-( , mam tech
poavidel docela dost a tohle me teda stve. v manualu pisou, ze to jde, ale
priklad ani jeden. asi rezignuju...

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487