dosemu a framebuffer?

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Srpen 2 17:11:46 CEST 2001

Jan Klugl <jklugl na pikebo.cz> wrote:

 : Zdravim,
 : je slucitelne pouzivani dosemu s povolenim pristupovat ke grafice
 : primo [z konzole, pri startu se objevi logo grafiky] a framebufferu?
 : Mam nepodporovanou kartu, na ktere ale jede fb vesa2. Po pouziti
 : dosemu to sice stale funguje, ale jsem pravdepodobne v textovem
 : rezimu se zachovanim textoveho rozliseni z fb rezimu, tj cca 128x96,
 : znaky jsou velmi velke [hlavne siroke, tak 10 na obrazovku].

mne to fungovalo s vesa2 fb, s kartou S3 virge dx/2
akurat pri ukonceni dosemu mi to nevratilo spravny videomod,
ale napisal som si kratky program v assembleri ktory mi
prepol kartu naspat v dosemu do spravneho modu takze toto problem nebol

s kartou Ati rage IIc mi vypne monitor pri spustani dosemu a pomoze iba reboot.

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |