Uzivatel root atd. - trochu filosoficky (OT)

grunge 9r na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 2 20:35:23 CEST 2001

On Thu, 2 Aug 2001 15:07:53 +0000 (UTC), David Trcka <trcka na poda.cz> wrote:
>Je, ten se mi osobne ale nepovedl, ja jsem si jenom sejmul /etc/* kdyz

no a ja jsem zase spachal rm -rf /var /spool/mqueue, kdyz jsem likvidoval
sendmail (omta rulez a rpm -e to tam nechalo)...

navrhuji shodnout se na tom, ze nekteri si proste _mysli_, ze bezna prace
pod rootem je neskodna a bezbecna ci dokonce prospesna, a ti ostatni _vi_,
ze to neni pravda.

dale navrhuji respektovat OT uz v $SUBJ a venovat se necemu uzitecnejsimu.

--
grunge na matfyz.cz (pronounced [grunge])

NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: IN NO EVENT UNLESS REQUIRED BY APPLICABLE
LAW WILL I BE LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR HARDWARE DAMAGE, SYSTEM
MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU ARE READING THIS NOTE.