Vpopmail

Mira Tempír xtempir na informatics.muni.cz
Pátek Srpen 3 00:54:09 CEST 2001

== 03/08/01 00:05  Miroslav Petricek ==

| Pokud se vas dotaz tyka vpopmailu (podle subjektu), tak je to
| samozrejme postmaster pro danou virtualni domenu. Nainstalujte si
| treba qmailadmin a muzete si zakladat a spravovat ucty podle libosti.

Vpopmail samotny ma nastroje na udrzbu domen. Kontrola pristupu
je ale provadena vyhradne jadrem (ma dany proces daneho uzivatele
pravo udelat danou akci na danym souborem ?).
Konrektne tedy staci bud nastavit prava zapisu na soubory ~vpopmail/domains/
~qmail/control/{rcpthosts,morercpthosts,morercpthosts.cdb,virtualdomains}
~qmail/users/{assign,cdb} nebo asi lepe dat pravo
spoustet vpopmail utility (vadddomain,vadduser,vpasswd atp.) pod identitou
vpopmailu (treba pres sudo).

  Mira Tempír, student at fi.muni.cz
   <xtempir at informatics.muni.cz>