Jak na NT4 do linuxu?

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pátek Srpen 3 07:04:15 CEST 2001

Dobrý den,

nějak se mi nedaří nainstalovat NT4 na partition, byť primární, logickou,
existující FAT či NTFS. Problém je ten, že na tom 45GB disku už je toho
poněkud více (10 partition), 2 linuxy (na logických), W95 (ty jsou na
primární)...

NTčka mi skončí po dotazu na partition kam se mají instalovat (mimochodem o
té dlouhatánské extended partition mi říkají, že je to free space :-( ) s
Fatal Error a po bootu jede jonom linux odkud zjistím rozvrtanou geometrii
disku (naštěstí se to dá spravit).

Nemáte někdo nějaký hint (mimo instalace NT jako prvního OS)?

Děkuji

Zdraví

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz