Jak na NT4 do linuxu?

Kamil Krejča kamil.krejca na elcom.cz
Pátek Srpen 3 09:13:20 CEST 2001

Zdravim,

> nějak se mi nedaří nainstalovat NT4 na partition, byť primární, logickou,
> existující FAT či NTFS. Problém je ten, že na tom 45GB disku už je toho
> poněkud více (10 partition), 2 linuxy (na logických), W95 (ty jsou na
> primární)...

Toto je problem WIN, ne Linuxu... (viz. Vase note na konci)
Instalator NT4 neumi disky vetsi, nez 8GB a kousne se vzdy, pokud na disku
existuje jakakoliv partition, ktera presahuje magickou hranici 8GB. Takze
behem instalace je nutno zaridit, aby disk byl obsazen jen do 8GB
(prekopirovat, zmensit, nebo zrusit :-( ), nainstalovat SP a pak se muze vse
vratit zpatky.

> Nemáte někdo nějaký hint (mimo instalace NT jako prvního OS)?
Jedine nainstalovat na mensim disku se vsemi SP a pak prekopirovat celou
partition na velky disk.
Ja uz mam ciste NT i se SP v maximalne zmensene hidden partition na konci
disku.

>              note: Bill Gates to Hell!

Kamil