lilo specialne na jiny disk

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pátek Srpen 3 11:44:04 CEST 2001

David Trcka wrote:
> A jak mate udelany fs na flashi? Ja jsem udelal
> fdisk /dev/hdc
> vytvorit primarni partition c. 1 typu FAT12 (tak ji vytvarel i DOS) jako
> aktivni pres cely disk (ma 16M ale to je jedno)
> mkdosfs /dev/hdc1
> syslinux /dev/hdc1 (kupodivu proslo)
> nakopirovat initrd.img a linux z diskety + upravit syslinux.cfg (predava
> parametr s bootovacim mediem, ale neni to zivotne dulezite)
>
> Kdyz pak prehodim disk do jineho stroje, nedeje se nic. To znamena, ze
> kurzor blika, ale nic se nehrava, nespousti, disk neblika, procesor
> [...]

Podobne, akorat jsme to vytvoril pod DOSem, nakopiroval a pak poustel
z linuxu jen syslinux.
Ze by zrada v obsahu MBR nebo zkusit dat syslinux na /dev/hdc do
MBR?
Ja uz si ten zpusob nepamatuju. Mi to zafungovalo na prvni pokus
a dal jsem to neresil. Vlastni zarizeni je ted daleko a nemam
k tomu pristup, takze se nemuzu podivat, co a jak je namasleny.
:-(

	Majkl