debianu tuhne konzole

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Pátek Srpen 3 12:36:56 CEST 2001

Zdar.

Mam tady debian 2.2 na stare 486, a dnes rano jsem zjistil, ze nereaguje na
Alt-Fn. Porad jsem zustaval na prvni konzoli, jen do logu to vyplivlo radku,
ze unknown scan code, ignoring. Problem se postupne vyvijel, kolem obeda uz
to na konzoli nereagovalo na klavesy vubec a nepodarilo se mi pripojit ani
pres ssh (to dopoledne jeste slo). Na ping jsem odpovedi dostaval bez
problemu. I napadlo me, jestli se nezastavil vetracek u CPU (to kdysi
delaval). Ale tocil se. Nakonec mi dosla trpelivost a stisknul jsem tlacitko
Reset. Po restartu vsechno chodi a v logach neni nic podezreleho (krome tech
unknown scancodu).

Nema nekdo tuseni, co se vlastne stalo?

Diky.

          Pavel Kraus