hnusne pdf

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Pátek Srpen 3 12:18:41 CEST 2001

David Trcka wrote:

> ted tu bezi nejaka debata (Subj. defoma) o pdf apod., coz me privedlo na
> myslenku zeptat se: potreboval jsem dokumentaci k lilo, tak jsem si stahl
> .tar.gz a v adresari doc udelal make, pak dvips, pak ps2pdf a vznikly 2
> soubory (tech.pdf, user.pdf). Takhle slozite, protoze jsem to potreboval
> nutne videt na woknech, kde bylo jedine pouzitelne acrobat reader.
> No a kdyz jsem to pretahnul do woken a zobrazil, tak text byl vyslovene
> hnusny (pismo kostrbate, neusporadane). Ale po vytisknuti uplne perfektni.
> Linux byl RH7.1cz.

Nejspíš TeX při generování použil bitmapové fonty místo vektorových.
Programu dvips však můžete podstrčit mapovací soubor, který bitmapové
fonty nahradí vektorovou podobou, myslím, že ten mapovací soubor se
jmenuje psfonts.map. Musíte mít samozřejmě nainstalované příslušné
vektorové podoby fontů.

> Predpokladam, ze v linuxu bych to videl normalne, ale nemohu ani potvrdit,
> ani vyvratit.

IMHO ten předpoklad je nespíš špatný.

  Jirka Kosek
  e-mail: jirka na kosek.cz