hnusne pdf

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pátek Srpen 3 12:40:53 CEST 2001

On Fri, Aug 03, 2001 at 11:48:00AM +0200, David Trcka wrote:

> Zdravim,
>
> ted tu bezi nejaka debata (Subj. defoma) o pdf apod., coz me privedlo na
> myslenku zeptat se: potreboval jsem dokumentaci k lilo, tak jsem si stahl
> .tar.gz a v adresari doc udelal make, pak dvips, pak ps2pdf a vznikly 2
> soubory (tech.pdf, user.pdf). Takhle slozite, protoze jsem to potreboval
> nutne videt na woknech, kde bylo jedine pouzitelne acrobat reader.
> No a kdyz jsem to pretahnul do woken a zobrazil, tak text byl vyslovene
> hnusny (pismo kostrbate, neusporadane). Ale po vytisknuti uplne perfektni.
> Linux byl RH7.1cz.
> [...]

Tipl bych si, ze ten TeX vygeneruje postscript s bitmapovymi fonty vhodnymi
por tiskarnu (rekl bych, ze bud 300, nebo 600 DPI). Kdyz se to pak clovek
snazi prohlizet na obrazovce s 96 DPI (nebo kolik), tak to vypada hrozne.

Resenim by bylo pouzit postscriptove fonty....

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/