Uzivatel root atd. - trochu filosoficky

Robert Madaj ml.linux.cz na istrobanka.sk
Pátek Srpen 3 16:29:50 CEST 2001

Dobry den p. Laubrino,

najlepsie je, ked je program napisany tak, ze pri
spusteni zacne reptat, ze je pod rootom...

neviem, ale celkom by som si vedel predstavit,
ze by uz system mohol u aplikacii takto
protestovat :)
(zrejme len u tych "neznamych", co sa da lahko
zariadit systemom doveryhodny, nedoveryhodny)

osobne mam doma masinku, kam sa hlasim vzdy ako
root, lebo nie je pre mna zivotne dolezita,
a idem na to odzadu, cize vyvijam si, skusam
a ked mi setko ide, tak odstrihavam aplikacii
pristupove prava nakolko sa da.
najma v perle mam niekedy dost divne spravanie sa
aplikacie pokial sa niekam nevie dostat :)

obcas si dokonca apacha prepnem pod roota

Vas mail z Thursday, August 02, 2001 o 1:16:34 PM: