GNOME Desktop

Grep greptrash1 na quick.cz
Pátek Srpen 3 18:41:13 CEST 2001

Zdravim,
tak si tak osvojuji nove otevreny svet jmenem Linux na mem pocitaci (drive
pouze ve skole). Jmenovite Cerveny Klobouk 7.1. od Chipaku. Vcera jsem
nastartoval do XWindows, jenze ouha Desktop
(Plocha;Misto_kde_jsou_ikonky;Misto_kde_je_wallpaper ;o) ) vypovedel
cinnost, jmenovite zmizely vsechny ikony a menu (right_click) se odmita
rozvinout. Vse ostatni funguje bez problemu. Ikonky jsou na miste (adresar
~/gnome.desktop obsahuje vsechny ikony). V startovacich logach nic (zadne
chyby) config (etc/X11/X-neco (jsem v Win/Dosech tak to nevim presne))
soubor jsem nemenil. A v podstate jedine co jsem v minule session delal byla
zmena wallpaperu a pokus o spusteni xsane. A tak se ptam: muze mi nekdo
poradit, popr. setkal se jiz nekdo s timto problemem? Predem dekuji.