Jak na NT4 do linuxu?

Valter valter na atlas.cz
Pátek Srpen 3 19:33:58 CEST 2001

> Toto je problem WIN, ne Linuxu... (viz. Vase note na konci)
> Instalator NT4 neumi disky vetsi, nez 8GB a kousne se vzdy, pokud na disku
> existuje jakakoliv partition, ktera presahuje magickou hranici 8GB.

Dle mych osobnich zkusenosti nezvladne ani disk s 6.4 GB.
Bez SP byly NT schopny pouzit jenom prvni 2 GB.
Aby nebyla nuda, tak po vytvoreni extended partition a v ni vice nez
jedne logicke partition, slavne Windows NT dokonale lehly (a to uz SP5).

Doporucuji extended partition, ve ktere je linux (ext2, swap) pretypovat
z typu 5 (Extended) na typ 85 (Linux extended).

> Jedine nainstalovat na mensim disku se vsemi SP a pak prekopirovat celou
> partition na velky disk.

To by slo. Ale pozor na predchozi radky.
Krome toho je potreba nezapomenout zeditovat windozi boot.ini

Ing. Mayer Valter, Senec
Slovak Republic,  Europe