instalace rh 7.1 a mozna i kernel bug...

grunge 9r na seznam.cz
Sobota Srpen 4 17:22:07 CEST 2001

Miroslav Petricek <mirek na petricek.cz> wrote:

>Jste si jisty, ze vas disk je v poradku a ze FTP strom ze ktereho
>instalujete je OK ?

provedl jsem diagnostiku disku - ok. rh 6.x ci suse 7.2 tam jde nainstalovat
a provozovat bez problemu (no az na ten instalacne-susi detail s ne2k-pci).
ale ja chci rh 7.1 a ten nejde. asi zkusim instalatoru rh vnutit nejaky
"cisty" kernel.

--
grunge na matfyz.cz (pronounced [grunge])

NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: IN NO EVENT UNLESS REQUIRED BY APPLICABLE
LAW WILL I BE LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR HARDWARE DAMAGE, SYSTEM
MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU ARE READING THIS NOTE.