modprobe path?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Srpen 5 01:17:18 CEST 2001

On Sat, 4 Aug 2001, Michal [iso-8859-1] Van??ek wrote:

> No prave, se teoreticky nainstalovali tam kam maji (u mne
> /lib/modules/2.4.4-win4lin), ale kdyz zadam 'modprobe nazevmodulu' tak se
> vypise ze modul neni mozne v zadane ceste najit. Pomuze sice spustit modprobe
> s uplnou cestou pak vse funguje.  Pro to se ptam na to kde je zapsana cesta,
> evidentne nevede k nainstalovanym modulum.

To win4lin jste tam jak dodal ? Měl jste ho i v souboru Makefile při
překladu jádra ?

Jsou v /lib/modules/2.4.4-win4lin soubory modules.dep a další modules.*

Jinak kde se nastavuje cesta nevím, jak jsem psal ještě jsem to
nepotřeboval.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne