3com ethernet kernel option

Pavel Ruzicka pavouk na nospam.nospam
Neděle Srpen 5 12:19:58 CEST 2001

Problem vyresen.

Problem byl v tom, ze v jadre 2.4.6 se zmenilo volani PM API.
Pri zapnuti "WakeOnLan" driver proste vubec nefungoval.
Novy driver "LK1.1.16", ktery tuto chybu opravuje je obsazen v
pre verzi jadra 2.4.8.

> V GRUBu jsem se pokusil vytvorit radku z parametry:
> kernel (hd0,3)/boot/vmlinuz-2.4.7 root=/dev/hda4 3c59x=enable_wol=1

Ted uz vim, ze parametry v modules.conf VUBEC nesouvisi s kernel options.
To ste mi sakra taky nekdo mohl napsat. V dokumentaci jsem to samozrejme
nikde nenasel.

> Ale samozrejme to nefunguje. Jak ma vypadat spravna syntaxe?

Pro driver 3c59x.c v kernelu neni mozne zapnout WakeOnLan jinak, nez
prepatchovanim zdrojaku. Reseni je zavadet ho jako modul s parametrem v
modules.conf:
alias eth0 3c59x
options eth0 enable_wol=1

Pavouk