instalace linuxu na notebook pres sit

Michal Grunt michal.grunt na iol.cz
Sobota Srpen 4 23:52:19 CEST 2001

Nepotrebuje takhle nahodou graficka instalace RH 6.2 24MB RAM? Koukal
jsem do instalacni prirucky a tam to pisi. Takze je dost mozne ze vas
instalator take potrebuje vice RAM nez pak beh systemu. Ve vetsine
pripadu je ale moznost prepnout grafickou instalaci na textovou, ale
nejsem si jisty zda textova verze potrebuje mene RAM nez graficka...
mozne to je.