hnusne pdf

Neděle Srpen 5 20:01:57 CEST 2001

On Fri, 3 Aug 2001, David Trcka wrote:

> .tar.gz a v adresari doc udelal make, pak dvips, pak ps2pdf a vznikly 2
> soubory (tech.pdf, user.pdf). Takhle slozite, protoze jsem to potreboval
> nutne videt na woknech, kde bylo jedine pouzitelne acrobat reader.
> No a kdyz jsem to pretahnul do woken a zobrazil, tak text byl vyslovene
> hnusny (pismo kostrbate, neusporadane). Ale po vytisknuti uplne perfektni.

TeX do PS dava bitmapove fonty, ps2pdf je tam pochopitelne necha (a za
nekterych okolnosti AFAIK samo udela z vektorovych fontu bitmapove).
Ovsem Acrobat Reader bitmapove fonty vylozene nesnasi a zobrazuje je
extremne hnusnym zpusobem. Na tiskarne, ktera ma nekolikrat lepsi
rozliseni nez monitor (aspon bez antialiasingu) se to ale nepoznalo.

Pokud chcete mermomoci z TeXu generovat PDF, pak je lepsi to udelat primo
(pdfTeX resp. dvipdfm...nebo tak nejak).