zmena prav pro adresar

Miroslav Barták mbartak na iol.cz
Neděle Srpen 5 23:19:56 CEST 2001

Dne ne  5. srpen 2001 21:44 jste napsal(a):
> Zdravim znovu,
> neco nemohu pochopit:
> mam adresar /home/cvsroot (z urcitych duvodu prave zde), byl vytvoren
> rootem (dane, jedna se o kopii z predchozi instalace).
> nasledne dam "chmod -R +rwx /home/cvsroot"
> Prava zustanou stejna jako pred prikazem.
> pro jistotu tedy opet "chmod -R -rwx /home/cvsroot" a znovu "chmod -R +rwx
> /home/cvsroot", ovsem stale beze zmeny.
> Vzdy jako root.

nemam takový přehled, ale zkusil bych srovnat čísla uživatelů "chown" třeba
měly soubory předtim jine ID. Já jsem si např jako user zvolil 510, a všude,
kde mám účet mám prostě 510 a nebo si je srovnám. Tak zkus třeba nejdřív
chown -R 100 /home/cvsroot  (100 bývá ID roota) .

--
Miroslav Barták  <mbartak na iol.cz>