lost interrupt

Cyril Franko fc282 na email.com
Pondělí Srpen 6 08:27:45 CEST 2001

zdravim,

chcel som instalnut rh7.0 na stroj P200MMX, 128 MB RAM (DIMM), 1,7 GB HDD
Seagate, S3Trio 64V+, sietovka realtek 8129 (alebo 8029), cdrom BTC 12x
(Na uvedenom stroji sa mi podarilo instalnut W2000 workstation.)
Po sputeni instalacie instalator zahlasi hlasku: hdd lost interrupt

Podla  starsich prispevkov zo $SUBJ vyplyva ze pricina moze byt rozna od
vadnej RAMky, cez zly HHD, vadny MB,  starej cdromky ...

V biose som povypinal UDMA, zapol autodekciu IRQ ... atd.
Vyhodil som sietovku, vyskusal vymenit ramky, zamenit cdromku .
Zvlastne na tom je ze niekolko krat sa instalacia rozbehla, a v jednom
pripade som sa dostal az do stavu ked instalator isiel instalovat baliky na
disk len bolo malo miesta na disku tak som musel instalaciu zrusit a potom
sa mi uz nepodarilo rozbehnut instalaciu.

Podla mojho nazoru bude problem s DMA alebo je problem v radici.
Da sa  nejako DMA vypnut ?
alebo ako zistim ci je radic  zly / vadny ?

... kazda rada dobra

s pozdravom
Cyril Franko
fc282 na email.com