Klepání v HD

Petr Svoboda bark na ascs.muni.cz
Pondělí Srpen 6 07:55:21 CEST 2001

> Zazalohujte data a reklamujte ho nebo vymente, drive nebo pozdeji to udela
> znova a uz se z toho nevzpamatuje. Pouzijte diagnostickou utilitu vyrobce
> a presvedcite se (pokud takovy udaj ovsem poskytne), ze s nejvetsi
> pravdepodobnosti realokoval nejake vadne sektory do rezervni oblasti,
> ktera ale driv nebo pozdeji dojde a bude po ptakach.
> Proslo mi rukama "klepajicich" disku nekolik a vsechny neprezily
> nasledujici mesic.
> Pokud je v zaruce, vypis te diagnosticke utility vetsinou postacuje k
> uspesne reklamaci.

ac je to s podivem mel jsem tu disk, ktery odesel presne stejnym
zpusobem ... klepal a nebylo ho mozne prinutit, aby prestal.
Pak se zhruba pulrok nepouzival a od te doby jede bez problemu
(2 roky) nepretrzite v linuxovem firewallu. Byl to WD 850 MB.
Pravda je, ze stejne bych ho radsi zahodil :)

--
Petr Svoboda