kernel vs. pocet procesoru - vyreseno

Petr.Marek na cuzk.cz Petr.Marek na cuzk.cz
Pondělí Srpen 6 09:13:03 CEST 2001

Takze s Vasi pomoci se mi problem podarilo vyresit.
Pro Ty, kteri by chteli vyuzivat SMP na starsich serverech Compaq ProLiant
(u mne to byl ProLiant 1600) uvadim reseni:
1. Je nutne z
http://www.compaq.com/support/files/server/us/locOsCat/44.html#5 stahnout
novou verzi "Compaq System Configuration Utility". (ta uplne posledni mi
nefungovala, ale i verze 2.53 byla dostacujici)
2. Podle jejich navodu si pripravit 4 diskety a nabootovat z 1. z nich.
3. spustit zmeny a prohlizeni konfigurace
4. zvolit operacni system typu "UNIX" a v dalsim detailu vybrat "Linux"
5. ulozit konfiguraci.

Tot vse - problem byl v tom, ze ve starsich verzich "Compaq System
Configuration Utility" nebylo mozne zvolit Linux jako OS a proto se ten
server choval jak se choval (tedy zmatene).

Diky vsem za pomoc!

Stale zdravi!!

Petr Marek
ZU                 e-mail:petr.marek na cuzk.cz
Pod Sidlistem 9/1800       tel.: 02-84041556
Praha 8