Jaky HW mam zvolit ?

Rene Seifert rseifert na digis.cz
Pondělí Srpen 6 11:18:29 CEST 2001

Dobry den,

premyslim nad koupi noveho stroje a nevim, pro kterou platformu se
rozhodnout. mam moznost koupit desku ABIT KT7A + CPU Duron 800 MHZ nebo
desku MSI 815 EP-R Pro (i815EP) + CPU Duron 800 MHz (FSB 100 MHz). Obcas ale
slychavam o problemech s cipsety VIA, zatimco Intel 815 (vlastne i Celeron
800) patri mezi stabilni a osvedcene platformy. Podle testu na AnandTech.com
je rozdil vev vykony techto procesoru cca. 10%. Tento rozdil je podle mne
zanedbatelny a klidne jej ozelim (jedna se o "domaci" masinu) na ukor
stability a 100% komtability. Muzete mi poradit, treba dle vlastnich
zkusenosti.

Dekuji a preji hezky den

Rene Seifert
Ostrava
rseifert na digis.cz

P.S. Jen prosim zadne hadky ve stylu "moje babovicka je hezci", jedna se mi
opravdu jen o vase (bohate :-) zkusenosti...