Slackware 8.0 CD z iso souboru - upresneni

Petr Vejsada daemon na nospam.exe
Pondělí Srpen 6 13:32:38 CEST 2001

Hello Aleds!

Monday August 06 2001 12:11, you wrote to All:

 AK>     ve svem predchozim dotazu jsem se nevyjadril presne. CD se
 AK> podarilo vypalit, ale jsou na nem pak chyby (zkouseno nekolikrat)
 AK> -
 AK> soubory v nekterych adresarich jsou videt, ale nelze je kopirovat,
 AK> tim
 AK> mene rozbalit.  Tak patram, jestli je vadny iso soubor z
 AK> ftp.slackware.com, nebo jestli je chyba jinde.

tahal jsem cely adresar slackware-8.0/ vypalil vsechna 3 CD a
nainstaloval cely slack OK. Nevim jak na CD (momentalne je nemam po
ruce), ale v adresari slackware-8.0/slackware jsem zkousel MD5 sumy a
dopadlo to velmi zle (asi 80% FAILED), nicmene tar -xzf projde OK. Na
CD zkusim MD5 sumy hned jak se k nim dostanu. Bohuzel, v distribuci
nejsou MD5 sumy vlastnich .iso souboru :-(

Petr daemon(zavinac)svoboda(tecka)cz