SuSe 7.1 -Apache a nejedouci PHP4

Frantisek.Blaha Frantisek.Blaha na Brno.DrinksUnion.cz
Pondělí Srpen 6 15:03:33 CEST 2001

Dobry den,
vec nemila se mi stala.
Spachal jsem instalaci Apache a PHP4(beta) z instalacek SuSe a misto toho,
aby mi apache nabehl, hlasi mi ze se mam podivat do
/var/log/httpd/rcapache.log, ve kterem mi neustale zatvrzele sdeluje, ze
/usr/lib/apache/libphp4.so into server: shared object not open.
Soubor zadaneho jmena v zadane ceste existuje, ma ho (ostatne jeko zbytek
souboru z tohoto adresare) v drzeni root/root s pravy rwxr-xr-x. V
/etc/httpd/httpd.conf mam (myslim si) vse deklarovano spravne.
Nepomohlo ani odinstalovani a znovu nahrani apache na verzi 1.3.19  a php na
verzi 4.0.4
Nepomohlo mi ani tvrde prekopirovani libphp4.so, httpd.conf a php.ini z
jedouci masiny. Neustale mi pri pokusu nastartovat apache vnucuje tu
proklatou hlasku.
Jeste jsem se dival do startovacich scriptu v /etc/init.d na apache a tam
jsem i nasel testovani libphp4.so souboru, ze ktereho asi nasledne vychazi
ta chybova hlaska, ale dal si si s tim rady uz nevim.

Co s tim?

Frantisek Blaha