Samba a DOS na TCP-IP

Jaroslav Lukeš lukesh na seznam.cz
Pondělí Srpen 6 18:07:24 CEST 2001

Dobrý den,

mám problém s FoxPro (2.5) na TCPIP, kde naproti je Samba server
2.0.7 standardní z RH70cz. Už pod dosem mi DIR napíše, že na serveru
je 0 bytes free. Ale to bych ještě přežil. Jenže Foxka asi ne. Nevíte
někdo jak na to?

Když pustím aplikaci ve foxce, DOS po chvíli slítne s hláškou "system
resources exhausted, Abort, Retry, Fail", zatímco chvíli před tím mi
foxka zahlásí že na serveru není žádné místo. Práva souborů má
rwxrwxr-x, je jedno jestli ji spouštím v extended režimu s parametry
+X -T, či bez nich. Navíc je tam asi 2,5GB volného místa.

Děkuji moc,

Zdraví

Jaroslav Lukeš, K-net

Seznam Prace - Hledate praci nebo menite zamestnani? http://prace.seznam.cz