SMTP autentifikace na Sendmailu 8.11.2

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Pondělí Srpen 6 23:46:57 CEST 2001

Zdravim,

RiGe <info na tree.sk> wrote:
> Komu: <linux na linux.cz>
> Předmět: Sendmail SMTP Autentifikace
                              ^^^^
               Ojoj, to zas bude Pavel vyvadet:-)

> Datum: 6. srpna 2001 16:49
>
> Uz dlouho se pokousim rozbehat SMTP autentifikaci na Sendmailu 8.11.2. Nasel
> jsem si navod na http://www.sendmail.org/~ca/email/auth.html, avsak ten mi
> tak uplne nepostacuje. Nutnou komponentu Cyrus SASL se mi podarilo nejak
> nainstalovat. Ale nakonfigurovat jsem to uz nezvladl... pise se tam, ze mam
> zalozit konfiguracni soubor "sendmail.conf", avsak nevim kde a ani co do nej
Kdyz ne Vy, tak kdo?

#/usr/lib/sasl/Sendmail.conf
pwcheck_method: pam
pwcheck_method: sasldb

> zapsat... Diky za kazdou pomoc.

Zapomel jste se nejak zminit, jaky autentizacni mechanismus by jste si
predstavoval.

S plainem by nemely byt problemy:

cat >>/etc/mail/sendmail.mc <<_END_
TRUST_AUTH_MECH(`PLAIN LOGIN')dnl
define(`confAUTH_MECHANISMS', `PLAIN LOGIN')dnl
_END_
m4 /etc/mail/sendmail.mc >>/etc/sendmail.cf
killall -HUP sendmail

S pozdravem

Mila Kuchta