konfigurace modemu pro dial-in

Petr Kania kania na suse.cz
Úterý Srpen 7 09:55:13 CEST 2001

On Út 07.srp v 09:21, Bareš Václav wrote:
> Zdravim,
> muzete mi nekdo poradit jak nakonfigurovat modem pod RH 6.2 pro dial-in (vzdalene prihlaseni do naseho  serveru). Diky moc
>
> Barney

Pane Baresi,

bohuzel je dotaz "nezodpoveditelny":-) (je totiz prilis obecny).
V teto chvili Vas mohu odkazat na dokumentaci:

* HOWTO (na CD distribuce RH 6.2)
* www.suse.cz -> Software ke stazeni -> SuSE Linux -> SuSE Linux 7.2 - Systémová a referenční příručka (pdf)
  (ano, toto je odlisna distribuce, ale pouzite programy by mohly byt identicke)
* sdb.suse.cz -> Vyhledavani -> jako klicove slovo pouzijte modem

Dostatek dalsi dokumentace na webu si jiste budete s to sehnat sam

--
S pozdravem,
Petr Kania