Necinnost ppp

Mikes Mario lists na hi.sk
Úterý Srpen 7 11:33:57 CEST 2001

Na podobne ucely sluzi volba demand.
Priklad pripojenia ku kiwwi:

/etc/ppp/peers/kiwwi
-->
demand
idle 270
10.0.0.2:10.0.0.2
ipcp-accept-local
ipcp-accept-remote
mtu 1280
mru 1280
defaultroute
noauth
noipx
user ?????
connect '/usr/sbin/chat -f /etc/ppp/chat.kiwwi'

/etc/ppp/chat.kiwwi
-->
TIMEOUT 45
ABORT '\nNO CARRIER\r'
ABORT '\nNO DIALTONE\r'
ABORT '\nERROR\r'
ABORT '\nNO ANSWER\r'
ABORT '\nBUSY\r'
ABORT '\nAuthentication failed\r'
'' \rAT
OK ATD01925
REPORT "NO CARRIER" REPORT "NO DIALTONE" REPORT "ERROR" REPORT "NO
ANSWER" REPORT "BUSY
" REPORT "Authenification failed" REPORT CONNECT CONNECT ''

Je potrebne nastavit volbu TIMEOUT podla casu za kolko sa nadviaze
spojenie modemom.
Uvedena konfiguracia vytoci spojenie akonahle sa vyzaduje pripojenie na
nelokalnu adresu. A ak sa nevyskytne prenos pocas 270 s zlozi linku a
caka na dalsie poziadavky. Je dolezite zapisat za polozku user meno
uzivatela zo suboru pap-secrets alebo chap-secrets.