Vmware a WIN2000

Petr Ešner petr.esner na atlas.cz
Úterý Srpen 7 22:40:27 CEST 2001

On Monday 06 August 2001 02:12, you wrote:
> Prosim o radu,jestli se nekomu podarilo rozchodit spusteni W2K z Linux
> Mandrake 8.0 s jadrem 2.4.5  a Vmware 2.0.4,skonci mi to pri nabyhani LILA
> (verze 21.7),disk mam rozdelen na /dev/hda1 fat32,/dev/dev/hda5
> ext2,/dev/hda swap/.

Ze vy bootujete ty Win2K primo z partition misto z virtualniho disku na
souboru? To s lilem nepujde, protoze lilo je dost zavisle na konfiguraci
disku a vmware si vsechno naemuluje po svem. Minimalne se pokuste do vmware
nastavit stejne rozdeleni disku jako mate na tom realnem stroji, pak by to
mozna i s lilem proslo.

Ale jestli se to podari, tak uz nezpoustejte W2K jinak nez z vmware!! jinak
to wokna neustoji (jiny hw).

Stoji to ale za to? Mam tu W2K na Vmware na souboru ale je to hoooodne to
swapuje na mych 256MB RAM. Lepe dat si jen neco uplne hloupouckeho, treba W95
(pokud jeste mate licenci..).

--
Petr Ešner
petr.esner na atlas.cz