lost interrupt

Cyril Franko fc282 na email.com
Středa Srpen 8 07:40:19 CEST 2001

> Aáááá loadlin a ten spouštíš z windows? To nefunguje protože si win shit
> nastaví řadič podle sebe a loadlin je pro ms-dos a tak se to kousne
> protože řadič EIDE zůstane nastaven v nějakém módu po win.

samozrejme ze to spustam z cisteho DOSu ....az taky magor zase nejsom ze by
som sa nekukol do readme.

stiahol som si RH 7.1 ENG, napalil a instalacia ide v pohode ..
sice som nenainstaloval RH, len som spustil instalaciu a cez kriticke miesta
kde to padalo to preslo v pohode.
Ak sa mi to v pohode podari instalnut tak to bude super.

mozno ze problem bol niekde v jadre/ovladacoch  RH 7 (ENG or CZ)

s podravom
Cyril Franko
fc282 na email.com