ipop3d timeout

Středa Srpen 8 08:49:31 CEST 2001

> Jestli nejaky zamek nekde visi 30 minut, tak je neco opravdu, ale opravdu
> spatne.

	A jak vysvetlite, ze konkretne POP3 sluzba se velice casto zamkne na 30
minut a to i tehdy, kdyz udelate killall -9 ipop3d a snazite se na POP3
znovu prihlasit (nejlepe telnet <server> 110)? Nerikam, ze je to v zamku
kernelu - ja si rovnez drive myslel, ze kernel po procesu dobre uklizi
(uz jsem v IPC nasel dost (mozna davno opravenych) situaci, kdy to
nebyla pravda), kde teda ten zamek (ci jiny prostredek IPC) zustane
viset tak, ze v telnetu se objevi Can't open mailbox, mailbox is locked!

> neni. Problem nastava vetsinou jen v (bohuzel pomerne caste) situaci, kdy
> je reverzni zona nadelegovana na nameserver, ktery nefunguje, nebo se

	Ono staci dat do resolv.conf jediny nameserver, ktery v tu chvili
nefunguje...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno