hnusne pdf

Středa Srpen 8 08:58:21 CEST 2001

> veskery hladky text    a pouzivate byt kostrbate, ale naprosto kontrastni a
> ostre hrany vseho.

	'-) a k cemu se tedy soucasna videograficka scena honi za co nejlepsi
full scene (screen) antialisingem a k cemu jsou veskere ditherovaci
apod. techniky - samozrejme mluvim stale o monitoru? (A to nemluvim o
inteligentnim 'rozmazavani' filmu)

> Podobny problem tady uz byl pred 12-20 lety, kdy rozpite okraje pisem
> tehdejsich monitoru mely vykon pul dioptrie za rok.

	A nesouviselo to nahodou rovnez s naprosto deformacnimi kmitocty
monitoru? I to co stanovuje VESA je v dnesni dobe skoro nedivatelne
(1024x768 - 72Hz - pokud nemate aspon 75, lepe 85 stejne Vas boli oci)

PS: Texty pokud mozno detailne ctu v tistene forme, kratke hledani a
studium pres monitor mi neublizuje, protoze se presne nesoustreduju na
obrysy pisem... - prece jen techniky rychlocteni nejsou i ze zdravotniho
hlediska k zahozeni, ac byly 'vyvinuty' za uplne jinymi ucely...

PPS: A co se tyce tech dioptrii, velkou paseku mi udelala klasicka CB
televize (k pocitaci pripojena samozrejme) - pres 1 dioptrii za rok, od
te doby co pouzivam monitor (a denne do nej cucim minimalne 10 hodin -
bohuzel:-() jsem zaznamenal posun 0.25 dioptrie za 8 let. Verte mi, ja
si svych oci velice vazim... (proto jsem take misto std. pocitace na
svou dobu - tedy Pentium - radeji susil stale se svou 386DX40, ale se
slusnym 17" monitorem s 75Hz v 1024x768)

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno