OT: @linux.cz nefunguje ?

Středa Srpen 8 09:39:13 CEST 2001

tief na server.hit.sk píše:
> jasne matka predstavena ... toto milujem tieto svatuskarske reci ...

	Nemračte se tak na svět, zkuste se na věc dívat pozitivně - třeba
je to tak, že si někteří lidé dost vybírají, co budou číst, a když mají číst
hloupé dopisy, nastaví si svého poštovního klienta, aby takových byli
propříště ušetřeni.
	Návod pro začátečníky: zkuste si do ~/.procmailrc přidat
například takovéto tři řádky:
:0:
* ^From.*tief na server.hit.sk
/dev/null
Adresy nebo další podmínky doplňte podle své volby, všechny dopisy, které
splní uvedenou podmínku budou místo do poštovní schránky doručeny do určeného
souboru. Viz procmailex (5), procmailrc (5), procmailsc (5).
Platí pro většinu systémů, které používají pro lokální doručování program
procmail.

"Děkuju mnohokrát...," Prosser už vůbec nevěděl, jak odehrát tenhle
míček. "Děkuju..., ano, to jste moc hodný..." Zamračil se, usmál se, pak
se pokusil udělat obojí najednou, což se mu nepodařilo, popadl svůj
chlupatý klobouk a zuřivě ho protočil na šešulce. Nedokázal z toho všeho
udělat jiný závěr, než že právě zvítězil.