ISDN modem a WVDIAL

linux na trinidon.cz linux na trinidon.cz
Středa Srpen 8 13:13:41 CEST 2001

Mám RH6.2 a pro připojení na internet používám WVDIAL. Pro analogový modem fičel, ale ISDN se mi nedaří rozchodit.

Problém vypadá takto:

1. připojení MINICOMem přes externí ISDN modem:
ATZ
OK
ATDT tel. číslo
CONNECT 64000/HDLC
..!.ś.. na Minicom V1.83.0.  ...  MML
..!.L.. na Minicom  .................. MML
..!.ó.. na Minicom  .................. MML
a tak se to opakuje asi 10x, pokaždé jiný znak za vykřičníkem.

2. Připejení WvDial:
-->ATZ
OK
-->Modem initialized
-->Sending: ATDT tel. číslo
-->Waiting for carrier.
ATDT tel. číslo
CONNECT 64000/HDLC
-->Carrier detected. Waiting for promt.
[7f][03]@![01]d [19][03][05]B#[05][05][06]>[14][1b][1d][11][04][05]t[13][06][01]MML
...                      e ...
...                      f ...
a opět se to opakuje asi 10x, a opět se mění znak za vykřičníkem.
Za posledním MML je: Returning not ok!
--> Disconnecting at "datum a čas"

3. Typ externího modemu ISDN je:
microcom ISDN Porte TAS400E

Co udělat aby PPP reagoval na CONNECT a spustil se?
Pro analog jsem nic takového nemusel neřešit.
WVDIAL dle dokumentace používá PPP spojení. Nebo ne?
Dá se WVDIAL použít pro připojení přes externí ISDN modem?
Co je třeba změnit pro ISDN?

Moc děkuji za věnovaný čas.
MINKA Petr
Trinidon