Microsoft? Intelli EXPLORER USB mouse

EHP ehp na email.cz
Středa Srpen 8 15:23:07 CEST 2001

Ja mam naprosto stejny problem u Genius Netscroll Optical - je na PS/2,
ale taky mi chodi jenom dve tlacitka a kolecko a postranni tlacitka
nemaji zadny efekt ani v xev.

Pocet buttonu mam nastaveny na 7 (leve, jako prostredni je stlaceni
kolecka, prave, pohyb koleckem jsou dalsi 2 a pak by mely byt ty dve
inkriminovane ktere se neozyvaji) a protokol na IMPS/2. Pokud protokol
zmenim napr. na NetScrollPS/2 nebo NetMousePS/2 tak bud neni zadna zmena
nebo kurzor zacne chaoticky skakat po obrazovce.

--
EHP
ICQ:59258669