Pri vypalovani blazni mys

mgr.Jan Obdrzalek obdrzalek na zoom-int.cz
Středa Srpen 8 15:30:55 CEST 2001

On 05.08.2001 08:34 pm, you wrote:

> Pravdepodobne pujde o konflikt IRQ. Podivejte se na cat /proc/interrupts a
> pak zkuste presunout PS/2 rozhrani na jine IRQ (pomoci nastaveni v BIOSu).

           CPU0
  0:    1983918          XT-PIC  timer
  1:      13051          XT-PIC  keyboard
  2:          0          XT-PIC  cascade
  4:        121          XT-PIC  serial
  8:          1          XT-PIC  rtc
  9:     343866          XT-PIC  usb-uhci, usb-uhci, via82cxxx
 11:      65492          XT-PIC  ide2, ide3, eth0
 12:     272317          XT-PIC  PS/2 Mouse
 14:      63352          XT-PIC  ide0
 15:      32966          XT-PIC  ide1
NMI:          0
ERR:          1

Je to jen muj dojem, ze ta mys sedi na IRQ 12 sama?
nezkousel jsem s tim zatim soupat, ale podle popisu bych spis cekal problemy
na IRQ 11, kde sedi ta vypalovacka i cd a navic sit, ale zda se, ze si tam
spolu rozumi dobre.
--
Zdravi
    mgr Jan Obdrzalek