Jak na NT4 do linuxu?

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Středa Srpen 8 12:06:12 CEST 2001

| : nějak se mi nedaří nainstalovat NT4 na partition, byť primární,
logickou,
| : existující FAT či NTFS. Problém je ten, že na tom 45GB disku už je toho
| : poněkud více (10 partition), 2 linuxy (na logických), W95 (ty jsou na
| : primární)...

Děkuji všem zúčastněným, zkusím postupně varianty - na disketu nový
atapi.sys, nebo instalace na jiný disk a pak překopírovat třeba pqmagicem.

Děkuji, zdraví

                   Jaroslav Lukesh, K-net
http://www.k-net.cz            computer hardware and software
Multimedia, Networking, Communications, Windows terminals, NC
Winmodems, Winprinters, Winscanners, etc. are not supportable
under linux[...] In the United States it is illegal to sell a
linux distribution that supports these devices.
			 Linux + Windows HOWTO v0.1.0 1999-11-04