Samba a DOS na TCP-IP - SOLVED

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Středa Srpen 8 12:59:10 CEST 2001

| Odesílatel: Petr Zapadlo <zapadlo na support.melzer.cz>
|
| Tahle hlaska s mistem nesouvisi, je to nejaka chyba implementace
redirektoru
| jak MS LanMan klientovi pro DOS tak v klientovi pro DOS z NT4.
| Objevuje se  ve foxce i v pripade ze je klient konektnut proti NT4 a
souvisy
| nejak s poctem otevrenych sitovych souboru. Da se obejit tak, ze se
| redirektor nespusti v rezimu full nebo workstation ale v rezimu basic
(net
| start basic). Sioce pak nejsou dostupne nektere jine moznosti dos
> [...]

Dekuji moc vsem zucastnenym, pomohly mi nasledujici veci:

* do smb.conf pridat max disk size=450 no a dir hned zacal vypisovat 471MB
free

* MS ma dva TCPIP klienty - jeden dvoudisketovy v aktualni verzi 3.0, ktery
ma problemy (net start basic to resi, ale chce pak sifrovana hesla po
sambe, coz potom neumozni prazdne heslo, ale to jen tak pro zajimavost,
kdyby to nekdo chtel)

* prevest sambu na sifrovana hesla, pozor, samba z RH70cz ma vadny
smbaddusser, chce adresar /etc/smaba misto /etc/samba, nastesti pod linuxem
to vyresil symlink

* Ten ctyrdisketovy klient (jemnuje se LANMAN.DOS, nebo taky u sitovych
karet najdete adresar s ovladaci MSLANMAN.DOS) nema vubec zadne problemy,
pouze se natvrdo prihlasuje do domeny no kdyz tam domenovy server neni,
pise hruzostrasna varovani, ale disk s heslem na commandline pripoji v
pohode.

* doporucuji nepouzivat volkov commander, nebot on nejak blbne, jakoby
obsah adresare ve kterem byl pise i do nove prepnuteho, ale to mi delal i
pod dosemu (myslel jsem ze to bylo tim - nebylo)

Zdravi

                   Jaroslav Lukesh, K-net
http://www.k-net.cz            computer hardware and software
Multimedia, Networking, Communications, Windows terminals, NC
Winmodems, Winprinters, Winscanners, etc. are not supportable
under linux[...] In the United States it is illegal to sell a
linux distribution that supports these devices.
			 Linux + Windows HOWTO v0.1.0 1999-11-04