Vmware a WIN2000

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Středa Srpen 8 13:23:40 CEST 2001

| Odesílatel: Petr Ešner <petr.esner na atlas.cz>
LILA

| Ze vy bootujete ty Win2K primo z partition misto z virtualniho disku na
| souboru? To s lilem nepujde, protoze lilo je dost zavisle na konfiguraci
| disku a vmware si vsechno naemuluje po svem. Minimalne se pokuste do
vmware
| nastavit stejne rozdeleni disku jako mate na tom realnem stroji, pak by
| mozna i s lilem proslo.
|
| Ale jestli se to podari, tak uz nezpoustejte W2K jinak nez z vmware!!
jinak
| to wokna neustoji (jiny hw).
|
| Stoji to ale za to? Mam tu W2K na Vmware na souboru ale je to hoooodne to
| swapuje na mych 256MB RAM. Lepe dat si jen neco uplne hloupouckeho, treba
W95

Moje rec, ja od toho taky upustil, wokna mi totiz pri bootu z disku pod VMW
ztuhla. Tak jsem si nainstaloval do VMW W95SR2 (ma to lehce pres 100MB) a
je po ptakach. Uvedomte si, ze W95 maji jako minimalni konfiguraci 4MB RAM
(a kolik ze to vlastne maji W2k?) a kolega to asi pul roku na tech 4MB se
486-66 provozoval!!! (pak presel na NT4 a dal si 16MB). A z toho vychazejte
kdyz chcete neco dat do vmware.

Zdravi

                   Jaroslav Lukesh, K-net
http://www.k-net.cz            computer hardware and software
Multimedia, Networking, Communications, Windows terminals, NC
Winmodems, Winprinters, Winscanners, etc. are not supportable
under linux[...] In the United States it is illegal to sell a
linux distribution that supports these devices.
			 Linux + Windows HOWTO v0.1.0 1999-11-04