Spickovy SQL server pro Linux

Středa Srpen 8 17:47:42 CEST 2001

> no na stejne strance na ktere se docetl vyse zminen je taktez odkaz na downl
> oad pro mnoho platforem Linux, Win atd.

	Ano beru zpet, skutecne jsem hledal ponekud Open source informace nez
komercni stranku (minimalne bych cekal, ze v leve liste bude link
'Download' - vy ne?) kde se to sice informacemi mozna hemzi, nicmene to
hlavni z ni videt neni...

> v cechach poskytne profesionalni podporu pro pg sql ja ne a to je jedna z ve
> ci, kterou chci pro velkou databazi mit a bez vyse uvedeneho mi je pro kriti
> ctejsi nasazeni prakticky k nicemu

	Az budete tu opravdu profesionalni podporu potrebovat, pak si
popovidame ktera byla kvalitnejsi, jo? Zda-li neskutecne draze zaplacena
nebo ta dobrovolna, ktera zpravidla daleko rychleji odhali pricinu
(zdarma) a treba se vyskytne ihned oprava...

	Co se tyce PostgreSQL, profesionalni podpora existuje, to ze firma nema
ceskou pobocku a zamestnanec nehovori cesky prece v dnesni informacni
dobe Internetu snad neni omezeni? Nebo Vam SAP/R3 doda vsechno v cestine
a celou dobu neni nikde odkaz na cizojazycnou informaci - to v tuto
chvili totiz nema ani Oracle a ze se o komplexni lokalizaci snazi aspon
co ja vim 5 let...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno