Re: Samba a otevrené soubory odpadlého uzivatele

TomCat tomcat na nh-trans.cz
Středa Srpen 8 18:24:53 CEST 2001

> net config server aneb RTFM ?

Tak blbej zase nejsu :-) Jenom me zarazi (viz to *nekdy*), ze se to nechova
predvidatelne, ale zrejme podle momentalniho pocasi na Mallorce :)
Treba furt nekde ctu jak jsou NT pitome, ze se musi restartovat kazdy den, aby
to chodilo apod., ale ja tvrdim, ze to neni pravda. Ano Unix *JE* stabilnejsi, ale
chce, aby ho admin nastavil, vyladil... Bohuzel M$ prisel s ideou, ze instalace
rovna se "vraz CD do mechaniky, zapni to a ono to funguje samo". Nefunguje.
Vetsina padavych NT serveru, ktere jsem mel tu pochybnou cest zkulturnit, byla
v tom stavu jak slezou z cedecka. To nemuze fungovat. Vyladeni prumerneho
NT serveru mi trva cca 1 - 2 dny prace se vsim vsudy a odmenou je uptime
v radu mesicu a to jeste jen diky delsim vypadkum napajeni nebo upgradum ci
instalacim. Takze vsechno je hlavne v know-how admina a ne jen v neschopnosti
programatoru. Ale takove chyby jako vyse se tezko resi, protoze nejsou
reprodukovatelne a nemaji zadnou smysluplnou pricinu. U Samby se v nejhorsim
pohrabu ve zdrojaku (grrr), ale u Woken nehrozi. Takze jsem si jenom posteskl,
ze u win to dela taky, nejen u Samby...

TomCat