Velmi pomale tftp bootovani

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Středa Srpen 8 17:43:29 CEST 2001

Zdravim,
dmes jsem narazil na problem s bootovanim diskless stroju pomoci tftp.
Mam server se SuSE 7.1, kernel 2.4.7 s Mosix patchem, ma dve sitovky
Intel EtherExpress/100 a dve CPU PII/400. K nemu jsou na zvlastnim
segmentu pripjeny 4 diskless stroje s dual-PIII/550 a sitovkou "Digital
DS21143 Tulip rev 65" na stovkovy switchovany siti.
Kdyz server restartuju, je mozne bez problemu cca 2x nabootovat klienta
(bud 2x stejneho, nebo dva ruzne, nekdy tri). Pak pri dalsim bootu se
sice jadro do toho klienta taha, ale neskutecne pomalu - jeden paket
vicemene za jednu vterinu. Na vypisu tcpdumpu je videt, jak si povidaji.
  Dal se mi na bootovanem stroji zobrazuji priblizne nasledujici hlasky:

Block 19 Image 4: Start=90200, End=9A000
Block 21 TFTP: timeout
Block 32 TFTP: Block 32 != 33

Cisla bloku jsou pokazde jina.

Nezazil tohle uz nekdo? Nevite co s tim? Zkousel jsem ruzne verze tftpd
a inetd, ale zadna zmena. Kazda rada muze pomoci.

Predem diky

Michal Ludvig